- Sklep internetowy udostępnia następujące formy płatności za zamówienie:
a) Przedpłata na rachunek bankowy: 59 1050 1227 1000 0090 9431 7824;
b) Płatność gotówką w sklepie stacjonarnym przy odbiorze osobistym;
c) Płatność przy odbiorze przesyłki za pobraniem;
d) Płatność poprzez system płatności elektronicznych
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty:
– Płatności BLIK,
– karta płatnicza,
-przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach. - W przypadku wyboru płatności w formie przedpłaty na rachunek bankowy, Klient jest obowiązany dokonać zapłaty w terminie 7 dni roboczych od dnia potwierdzenia złożenia zamówienia przez kliknięcie w link otrzymany w wiadomości o przyjęciu zamówienia do realizacji.
- W przypadku wyboru płatności w formie odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym, Klient jest obowiązany dokonać płatności w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomości o dostępności produktów do odbioru w sklepie, o której mowa w § 5 ust. 6.
- W przypadku wyboru płatności w formie płatności „za pobraniem” Klient jest obowiązany dokonać płatności przy odbiorze przesyłki.
- W przypadku płatności poprzez system płatności elektronicznych Klient dokonuje płatności na zasadach określonych regulaminem systemu imoje.
- Wszystkie akceptowane środki płatności zaznaczone są w jasny i wyraźny sposób na początku procesu składania zamówienia (w koszyku zamówień).
Dokładne informacji na temat płatności można znaleźć w REGULAMINIE Sklepu.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: tel: + 48 606 854 804 lub 782 569 782 lub e-mailem na adres sklep@exploteam.pl; biuro@exploteam.pl