W przypadku wystąpienia wady zarówno reklamacje z tytułu gwarancji jak i rękojmi należy złożyć poprzez wypełnienie poniższego formularza i przesłania go drogą elektroniczną na adres info@exploteam.pl

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Jeżeli wysyłasz reklamację e-mailem, jeżeli to tylko możliwe, dołącz do formularza zdjęcia wady produktu.

Następnie prosimy o spakowanie produktu i jego wysyłkę do nas na adres: Exploteam s.c. ul. Modrzejowska 50/14; 42-500 Będzin tel. 669 016 386
do przesyłki dołącz oryginał FORMULARZA REKLAMACYJNEGO
UWAGA! Odsyłany produkt musi być czysty! Przesłanie brudnego produktu powoduje brak możliwości jej rozpatrzenia i automatyczne odrzucenie reklamacji. Odesłanie brudnego produktu następuje na koszt Konsumenta po uprzednim opłaceniu przez niego kosztu zwrotu produktu.

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas reklamacji otrzymasz decyzje w swojej sprawie.
Jeżeli podałeś nam swoje dane i wybrałeś formę poinformowania Ciebie o naszej decyzji, prześlemy taką informację bezzwłocznie po decyzji, gdyż zależy nam na Twojej satysfakcji w obliczu zaistniałej sytuacji.

Wszelkie szczegółowe informacje co do GWARANCJI I RĘKOJMI znajdziesz w naszym REGULAMINIE