SYSTEMY WIĄZAŃ - RAKI GRIVEL
SYSTEMY WIĄZAŃ - RAKI GRIVEL

 

CRAMP-O-MATIC

System opiera się na nylonowej dźwigni  z tyłu i przedniej beli ze stali nierdzewnej, która utrzymuje kabinę.

Dostępne w następujących rakach Grivel: Air Tech , G12 , Air Tech Light , G14 , Rambo 4 , G20 Plus , G22 Plus .

NEW-MATIC

Plastikowy system uprzęży jest przymocowany zawiasowo do dwóch przednich słupków, które bezpiecznie utrzymują but, nawet jeśli ma płytki, zużyty przedni ściągacz lub są używane overbooty.

Dostępne w następujących rakach Grivel: G1 , G10 , G10 Wide , Air Tech , G12 , Air Tech Light , Ski Tour NewMatic , G14 .

SYSTEMY WIĄZAŃ - RAKI GRIVEL

NEW-CLASSIC

Zarówno przednie, jak i tylne uprzęże z tworzywa sztucznego są przymocowane zawiasami do odpowiednich słupków mocujących i można je „otwierać”, aby ułatwić przymocowanie do buta, a następnie bezpiecznie zamknąć, gdy but jest w środku.

Dostępne w następujących rakach Grivel: G1 , G10 , G10 Wide , Air Tech , G12 , Air Tech Light , Air Tech Light Wide .

SYSTEMY WIĄZAŃ - RAKI GRIVEL

MULTI-MATIC

Innowacyjny system, w którym przedni kabłąk może być używany zarówno w konfiguracji automatycznej, jak i półautomatycznej. Ponadto jego konstrukcja poprawia dopasowanie na czubku nowoczesnych butów. Dźwignia prędkości z tyłu.

Air Tech , Air Tech Hybrid , G12 , G22 Plus . 

SYSTEMY WIĄZAŃ - RAKI GRIVEL
SYSTEMY WIĄZAŃ - RAKI GRIVEL

 

SKI-MATIC

Przednie wiązanie pasuje do nowoczesnych plastikowych butów narciarskich i nie jest przeznczone dla tradycyjnych butów górskich.

Dostępne w rakach Grivel Haute Route  . 

 

SKI-MATIC 2.0

Wiązanie Ski Matic 2.0, zamykając się w przedniej części, rozwiązuje problem dopasowania nowoczesnych butów narciarskich, w których tylne systemy regulacji butów przeszkadzają w zamykaniu raków. Przednie wiązanie pasuje do nowoczesnych plastikowych butów narciarskich i nie jest przeznaczone dla tradycyjnych butów górskich. 

Dostępne w następujących rakach Grivel: Ski Tour , Ski Race .

SYSTEMY WIĄZAŃ - RAKI GRIVEL